dijous, 17 de gener del 2013

LA NOTÌCIA DE LA SETMANA: XARXES SOCIALS



 

13 comentaris:

  1. No sabia que hi haguein xarxes semblants al facebook per a nens de la nostra edad. Esta molt be. Si puc m'hen fare una!!!!!

    ADEU!!!!!

    Berta

    ResponElimina
  2. Quanta gent que es posa a les xarxes, oi?
    Dons jo no en tinc cap.
    M'ha semblat molt bé que hagin creat aquestes webs per a nens més petits.

    FINS DEMÁ
    ANNA:)

    ResponElimina
  3. Hola Nuria!!
    Aquest video es molt guay perque no pensava que i habian redss socials per a nens i nenes de la nostre edad!!
    Aquet video m'agradad i anire a una d'aquestes reds socialss!!

    Adeu!!
    Arelis :3

    ResponElimina
  4. Hola amics, algunes d'aquestes xarxes ja les coneixia per exemple el misait es molt divertit.
    Aquesta notícia m'ha estat molt interessant perquè hi han algunes xarxes que no es pot fer servir a 10 o 11 anys però ara que hi han unes xarxes que permeten l'entrada dels petits podrem parlar entre nosaltres.
    Adeu,
    Nawal

    ResponElimina
  5. hola!!! aixó de tindre facebook a aquesta edad no ho trobo molt bé, ja que ens poden enganyar o fer altres coses perilloses per nosaltres.Jo només tinc hotmail però no parlo amb gent que no conec,i no el miro gaire.Adeuuuu i tingueu cura amb l' internet!!! (: Aarón.

    ResponElimina
  6. Hola amics lo de la xarxa socials hu trubo molt interessant jo tinc facebook i hotmail pero no parlo amb gent que no coneixo.Ja podrien fer una xarxa de nens i ens podriem comunicar tots junt fins dema .
    adeu!!!! ELOI

    ResponElimina
  7. Hola sóc el Marc jo tic facebook hi m'hagrada pero aquesta noticia m'ha agradat molt per wue no savia que hi havien xarxes per nens petits de 6 anys i podria estar molt bé per els nens mes petits per ferse una idea de com pot ser el facebook i si sel volen fer.

    Adeu fins dema :)

    ResponElimina
  8. Sóc en Joan, he vist el video i em sembla molt interessant, hi entraré sovint.

    ResponElimina
  9. hola Núria

    es molt interessant i m´hagradat molt

    ResponElimina
  10. Hola,sóc la Lamiaesi puc cada dia que pugi veure un video.

    ResponElimina
  11. M' ha agradat molt aquesta noticia .
    Es molt interesant i es com el facebook.

    ResponElimina
  12. Hola nùria e trubat molt interesant lu de les xarxes socials i jo tinc feisbook i avlo am la jent que conosco

    ResponElimina