dilluns, 4 de març del 2013

NOTÍCIA DE LA SETMANA

9 comentaris:

  1. Uuuuuaaaaaaauuuuu!!!!!!!!!!!!
    Quins trucs que feien amb el escate i el patinet!!!!!!!!
    Sabeu que el meu cosi Lorenzo també sap fer aquets trucs amb l'escate????

    Adeu classe

    BERTA!!!!!!

    ResponElimina
  2. hola!!! aquests nens segur que han estat practicant els seus salts durant molt de temps , segurament hauràn caigut moltes vegades! A mi m' agradaria aprendre a fer aquests salts,però al final segur que em cansaria de caure tantes vegades!!! Per cert,jo tinc un patinet molt xulo de quatre rodes, i el seu manillar es pot moure cap a la dreta i cap a l'esquerra sense haver de moure el patinet sencer,es molt gran i pesa molt,m'encanta!!!!!

    ResponElimina
  3. Hola Núria

    m'ha agradat molt la noticia perque
    hi havien uns nens que patinaben sobre un monopati
    i ho feien molt be

    adeu Núria fins Divendres

    ResponElimina
  4. Hola Núria.
    Aquest video m'ha agradat molt perque es tracta d'un esport, i jo crec que els nens o nenes que fan això són molt valents i es necessita molt de pràctica per sapiguero fer molt bé.
    A mi m'hagradaria sapiguero fer perque pots ser guai i molt divertit.
    Adeu fins al divendres!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. jo crec que es molt divertit pero es molt perillos a part dels que son profesionals

    ResponElimina
  6. Hola Núria aquest vidio ha sigut molt divertit veure com feien tantes acobracies tan dificil.
    Adeu nuria

    ResponElimina
  7. Hola nens i nenes i Núria. Aquest video m´ha agradat molt perque es cumplicat fer salts amb skeits i monopatins i jo nense una mica. Fins demà

    Eloi

    ResponElimina
  8. Hola Núria, sóc l'ANNA.
    M' ha agradat molt veure aquesta notícia perque ha estat molt guai veure aquest nens i nenes patinant molt bé. Màgradaria aprendren pero sembla molt complicat i no pararia de caura.


    ANNA: )

    ResponElimina
  9. Hola compenys de classe segur que hus heu divertit molt veien com aquells nens ho feien tan bé.
    Tots eren professionals i ja en sabien, ara no ho feu vosaltres que ja veig algú a l'hospital.


    JOAN

    ResponElimina