dissabte, 2 de febrer del 2013

NOTÍCIA DE LA SETMANA

"BODIES A BARCELONA"



12 comentaris:

  1. Hola Núria i companys!!!!
    Jo no pensava que seriaa així el nostre cos per dinss,el que més m'ha interesat a sigut els pulmons el que estava be tenia un munt de diferencia amb el de malament!!

    Adeú fins demà,Arelis.

    ResponElimina
  2. aquest vidio a sigut molt interesant hi a mi m'agradaria anari a aqest museu per que te de ser molt interesant i podriam veure com som per dintre,i podriem tocar un cervell i un fetge.

    ResponElimina
  3. Hola,sóc la Lamiae volia comentar que m'ha agradat molt la noticia del museu maritim la de bodies a barcelona.deuuu.

    ResponElimina
  4. Hola Núria,soc el Sergi.
    Aquesta notícia m' ha sorpres i m' ha intrigat molt.A mi m' agradaria anari amb tota l' escola.
    Ho fan al museu maritim i ja vam anar a veure l' expocició del Titanic.Podriem anar,seria molt divertit i interesant.
    Adeu,fins dema dilluns.
    SERGI

    ResponElimina
  5. Hola nois i noies,
    Només dues coses, fixeu-vos en la data de la notícia, és del 2008, actualment aquesta exposició ja no hi és a Barcelona, però va ser molt interessant i va aixecar molt de rebombori.
    La segona cosa és que la Laura ens ajuda amb el tema del blog, i ella sol ser l'encarregada de buscar aquestes notícies tan interessants.
    Seguiu fent comentaris i llegint-los!!

    ResponElimina
  6. Hola Núria, aquesta noticia don molta cosa. M'he donat conte de que la van fer al museu maritim, on vam anar a veure l'exposició del titanic.
    No m'ha agradat gaire
    Adeu ANNA

    ResponElimina
  7. A sigut molt interesant. M'ha impresionat molt que els cossos de les persones es conservesin tan bé.
    Pero per una altra part m'ha fet una mica de fastic. Pensa que allo eren cossos de persones de veritat uuuuuuuuuuhhhhhh.

    ADEU

    Berta

    ResponElimina
  8. QUINA NOTICIA!!! es una notícia molt interessant i curiósa, veieu que us passarà si fumeu? m'ha agradat molt l'imatge dels vassos sanguinis,seria dibertit poder tocar pulmóns, cors i altres organs del cos humà de veritat, oi? A mi m'encantaria anar a veure alguna cosa semblant a aquesta expocició,pero que les coses es poguessin tocar i explorar,heu vist els fetus?quines imatges més chules!!!! Aarón (:

    ResponElimina
  9. Hola Núria, hola amics!!!
    Aquesta notícia m'ha sorpres molt sobre tot quan hi havien els pulmons negres i els paquets de tabac.
    M'agradaria molt poder-hi anar amb l'escola.
    adeu,

    NAWAL

    ResponElimina
  10. Hola Nuria


    m´ha agradat molt el video i era molt interessant
    el que mes m´ha agradat del videoes
    quant tocaben el crani i el fetge
    jo tambe m´hagradaria tocarne d´un

    adeu fins dema

    ResponElimina
  11. hola ha tots!!!
    ha mi m´ha agradat molt aquesta notícia perque hu estabem estudiant , seria divertit tocar i explorar un cos de persones putser algun cos fa molt de temps uns 15 anys perque si li han de pusar silicona i tot tipus de material??

    Eloi

    ResponElimina
  12. Hola amics sóc en Joan he vist el video i crec que fa una mica de fàstic però que és instructiu.
    quina casualitat que ara que estam treballan els sistemes trobem aquest video del nostre cos.

    ResponElimina