divendres, 22 de febrer del 2013

NOTÍCIA DE LA SETMANA

CORRUPCIÓ

8 comentaris:

  1. hola! soc l'Aarón,,jo no ho trobo gens bé aixó de la corrupció , la gent que fa aquestes coses només és gent dolenta que hauría de pensar una mica,perquè els politics són la gent que mana i si han de manar que ho fagin bé i que portin a Espanya fora d'aquesta crisi.No es donen compte de que aixó que estàn fent perjudica a Espanya,,ja són prou grans per saver comportar-se bé.:(

    ResponElimina
  2. Jo no sabia que volia dir corrupcio ni l'habia sentit mai!!!Els que fan una corrupcio son molt dolents, tindrien que tornar els diners habeure si acabem amb la crisi!
    Adeú fins dema o el dilluns!!!

    ResponElimina
  3. Hola Núria,he vist el video i m'ha interasat molt.
    I ara crec que la corrupció es quanuna persona politica o cual sevol persona agafa diners politics .

    ResponElimina
  4. La noia i el noi tenen ra si segueixen robant aixi ens quedarem sense diners!!!!!
    Jo estic d'acord que tornin els diners!!!
    adeu!!! Berta

    ResponElimina
  5. ¡¡¡¡Hola Núria!!!!!
    A veure si és veritat el que diuen aquets nens.
    A veure si els detenen ja.
    Fins dema Núria.

    ResponElimina
  6. Hola Núria!!!
    Aquest video m'ha semblat molt interresant
    i crec que tot aixó que diuen és just i tambè crec que el Rajoi es queda els diners que nosaltres paguem i aixó és molt injust.
    En princípi no sabia que volia dir corrupció peró ara quan els nens ho han explicat ho he antés perfectament.
    Adeu fins demà!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Hola amics trobo molt injust que hi haguin persones com Bàrcenas i Urdangarín que estafin diners a Espanya.
    Jo crec que en el pais hi ha molta corrupció hi persones necessitades,per aixó aurien de parar amb aquest tema per donar exemple.

    ResponElimina
  8. Trobo molt injust Bàrcenas i Udangarin estafin a la gent am els diners. El que diuen els nens trovo quie diuen la veritat.
    ADEU!!!!!!!!!!!

    ResponElimina