diumenge, 17 de febrer del 2013

NOTÍCIA DE LA SETMANA

LA QUARESMA


9 comentaris:

  1. Hola!!! Núria
    m'ha agradat molt el video sovre la
    vella cuaresma.Era molt interessanti mu he passat molt be

    adeu Núria fins dema!!!!








































    ResponElimina
  2. Hola Núria!!!
    la notícia de la quaresma m'ha semblat molt interresant però una mica trist i llastima per els que salebren aquesta festa, perquè no pots fer festes ni divertirte.

    Adeu fins demà!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. hola Núria i amics!!!
    he vist el vidio i m´ha agradat molt perque enterren al carnastoltes i perque ens preparem per la pasqua, menjem l´ou de pasqua i la mona.

    ResponElimina
  4. Hola Núria t'henvio aquest comantari.

    vaya merdra es va morir un noi per catrnaval i van tindre que anar els que van voler al funeral disfresats.

    Adeu nois i noies de la case fins dema.

    ResponElimina
  5. Hola amics he vist el video i m'ha semblat trist i molt divertit.
    El nostre carnaval també va ser molt divertit, el millor.

    ResponElimina
  6. Hola a tots
    el video m' ha agradat molt pero a fet una mica de pena

    a deu i fins dema

    ResponElimina
  7. Hola companys i companyes soc la Berta. M'agradat molt el vidio sobre tot perque el carnestoltes es deia Carlestoltes.
    Aqui ha Cantallops tambe vam fer carnaval i vam cremar el rei carnestoltes!!!!!!
    Ja,ja,ja...

    ADEU BERTA

    ResponElimina
  8. hola!! soc l'Aarón quin carnaval més realista!!! aixó si que es una bona tradició!!
    Hey!!! l'home que feia de carnastoltes em sembla que no esta mort de veritat,oi? quina bogeria!!!!! Saveu que? la meva mare i la meva tieta quan eren petites feinen l'enterrament de la sardina i abans de enterrar les seves sardines jugaven amb elles i els hi posaven vestits de les seves nines! Aaron.

    ResponElimina
  9. hola nuria soc loc la lamiae,el video m'ha fet gracia el carnastoltes el funeral del carnestoltes bueno adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lamiae!

    ResponElimina