divendres, 8 de febrer del 2013

NOTÍCIA DE LA SETMANA

LA MERENGADA DE VILANOVA


9 comentaris:

  1. La marengada!!!
    Que divertit ha de ser aixooo
    M'agradaria anar a mi per el seguent any!!

    Adeu,Arelis!

    ResponElimina
  2. Hola Núria hola amics!!!!
    Sabeu què? M'encantaria fer una marengada per poderme divertir encara que es una mica llefiscós.
    adeu, Nawal

    ResponElimina
  3. 13/2/2013

    Hola Núria.

    M' ha agradat molt la merengada de Vilanova.
    L' any que ve hi aniré,es una mica merengafastig.
    Adéu fins aquesta tarda.

    ResponElimina
  4. Hola Núria, sóc l'Anna.
    Quina festa tant divertida, m'agradaria anar-hi l'any que ve, a i també tastar la marengada!!!!!


    ADEU NÚRIA <3 ANNA ; )

    ResponElimina
  5. Hola Núria.
    A mi m'agradaria fer una marengada pero ja ha passat hi si hem deijen l'any que bé
    jo hi voldri hanari.
    Adaeu Núria

    ResponElimina
  6. Hola a tots m´ha agradat molt em pudriem fer una a la pista de l´escola seria molt divertit!!!

    Eloi

    ResponElimina
  7. Que divertit!! a mi m' agradaria anar a la merengada de vilanova,encara que es una mica asquerós,ugggggg!! Saveu que? jo a vegades vaig a una forneria/cafetería que es diu J.Rius que està anant cap a vilafranca,allà hi vaig veure merengada amb chocolata,mmmmmmmmm!!!! Un dia hauriem de fer alguna guerra a l'escola on cada escú portes algun menjar que no fos molt llefiscós, seria divertit fer una gran guerra.:) muak Aarón.

    ResponElimina
  8. Hola sóc en Joan he vist el video i em sembla molt divertit.
    M'agradaria haver pogut seri per veure les cares que posaven les persones i poder tirar algun merenge.
    El meu germà sels mengeria.

    ResponElimina
  9. Mmmmmmmmmmm, merenge que bo. Jo pensava que era una gerra d'espuma!!!!!
    Seria molt dibertit anari a la merengada!!!
    El merenge mes gros pensava que era una pinyata!!!

    Berta

    ResponElimina